Laster Naug & Venner...

Ny rekrutteringskampanje for UiO



På slutten av fjoråret fikk vi den gledelige nyheten at vi hadde vunnet pitchen om UiOs rekrutteringskampanje for 4 nye år. Et samarbeidsprosjekt vi gjør med Gambit Hill & Knowlton.

Nå er årets UiO kampanje ferdig utviklet og lanseres i disse dager på Facebook, YouTube og Instagram. De tre nye filmene er en videreføring av konseptet «kunnskap rett fra kilden» som også var en av finalistene under «Gullkorn» i fjor.

De fleste foreleserne på UiO er forskere og studentene lærer derfor rett fra dem som produserer kunnskapen. Med ønske om å rekruttere studenter som tiltrekkes av nettopp den faglige kvaliteten, var det derfor naturlig at det er faget og den som faktisk produserer kunnskapen som er i fokus. I år har vi beveget oss inn på tre nye fagfelt. Med innovasjon som fellesnevner, både i medisin, musikk og kjemi foregår det store banebrytende prosjekter.

 

Forskerne fra UiO

Målet har vært å få forskerne til å snakke om til dels kompliserte prosjekter og fagfelt på en forståelig måte. Med filmene håper vi å fortsette rekrutteringen av nye studenter, som er motiverte og som trigges av drømmen om å være blant noen av verdens fremste forskere og forelesere.

 

 

 

 

P.S.  I fjor så UiO en økning på hele 31% blant førstegangssøkere i realfag. Kanskje tilfeldig, men vi i reklamebransjen driver jo ikke med forskning, så vi tipper at all ære går til kampanjen.

 

 

For mer informasjon om denne saken, vennligst ta kontakt med:
Silje Fjeld: silje@naug.no / 40 22 24 24

 

 

 

Les også: Universitetet i Oslo finalist i Gullkorn

Date Published: mars 1, 2017
Category: Jobber


Share my work:

ANDRE JOBBER


Noen av våre jobber.